Welcome To My Little Blog. Dashboard | +Follow
Jelly Dream
Rindu Dia :(
Sunday, July 1, 2012 | 10:07 AM | 0 Message
Heyy readers ! assalamualaikum.eh pagi ni ada final EURO doh ! hm k aku taktau sokong mana sebab kumpulan yang aku sokong tu haa terkeluaq pulak dahh.aku sokong GERMANY wehh.harhar.jangan gelak kayh! tibai satgi haaaaa :p n now euro sapa menang yang tu leww aku sokong.teheeee :D tadi gi sekolah amir mai-2 cakap dekat aku macam ni "Jerman kalah woiii !" aku dalam hati dah membara dah.then aku balas "kalah menang adat permainan :) senyap teruih kawan ! haha.then dia cakap,"time jerman kalah tu aku ingat dekat hang jaa" then aku cakap dekat dia "wajaqqq hang amir !" xpa-2.aku ingatt ! grrrrr ~ eh ni asal melalut ke bola ni haaa? atoiiii ! k back to our topic,ehemm-2 *sambil minum air* hm wehhh ! aku rindu dia !!!!!!! asal kau deactived fb? aku dah xleh nak stalk kau dah sekarang ni :'< haritu aku mintak break sebab aku ingat kau dah taknak couple dengan aku dah,almaklumlah budak pmr ken? sebenarnya aku taknak putus dengan kau pown,aku sayang kau :< pliss active balik fb awok ye sayang? btw,HAPPY ANNIVERSARY ! kita dah in relay dah masuk 3 bulan dah yunkk.29/3---29/6 :D k lha,nak tito.dah pukul 1.00 pagi dah ni,esok kena pi skola pagi pulak,grrrrr~ kbhaii,assalamualaikum :)

Past | New
The Writer

Heyy you! Welcome to my World. Thanks for visiting. Do Follow and leave your footprint on my tagboard. Do not do stupid things that might harm my blog, okeyy! Be nice here.


Chit - Chat

Credit
Template by : Misz Eiyna
Picture by : Sofea949 Photobucket
Best view only at Google Chrome

Copyright© All Rights Reserved. Fully owned by Eyza.